Piristystä päivään: Kommentti Elisan aspan lakosta

Lukiessani juttua Elisan asiakaspalvelun lakosta törmäsin seuraavaan kommenttiin:

Elisalle erittäin hyvä lakko tämä. Aikaisemmin piti maksaa 1200 ihmiselle siitä ettei asiakaspalvelu ei toimi ja lakon aikana asiakaspalvelu ei toimi aivan ilmaiseksi.

Niin totta, niin totta… Sen verran on täytynyt tämän ADSL:n kanssa tapella kun linja on se että kun ilmoitan että nyt ei bitti valu niin menee viikko tai kaksi ja tulee vastaus ”kyllä se ainakin äsken valui”. Tämä on muuten ihan tosi juttu. Toinen juttu Elisaan liittyen:

Siellä missä asun, on Elisan ADSL:n lisäksi myös Elisan lankapuhelinliittymä. En minä missään keskustassa asu, joten niin puhelin kuin sähkökin kulkee pylväitä pitkin johdoissa. Sattuipa niin että naapurin kohdalla kuorma-auto ajoi lava pystyssä (soranajo tms) ja NAPS puhelinjohto poikki. Sen verran matkaa naapuriin on etten tietenkään tajunnut mistä on kyse kun netti katkesi ja puhelinkin oli mykkä. Siispä kännykällä Elisan vikapalveluun raporttia tekemään. Sanoivat selvittävänsä asiaa.

Noh, linja saatiin korjattua nopeasti ja homma alkoi toimimaan ihan tavallisteen tapaan. Sitten parin viikon perästä ylimääräisenä bonuksena Elisan miehet tulivat toteamaan että ”kyllähän tää puhelin toimii ihan hyvin!”. Hyvä Elisa…

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.